طراحی مسیر شغلی در مرکز مشاوره و آموزش شهرام امیری به عنوان محوریت اصلی مطرح می‌شود، برنامۀ توسعۀ شخصی فرآیند مستمری است که به ارزیابی نیازهای آموزشی و شغلی هر فرد و برنامه ریزی برای رفع این نیازها می پردازد. این فرایند به شما کمک می کند تا درخصوص دانش، عملکرد و نیز موفقیت های خود فکر کنید و برای ارتقا و پیشرفتِ تحصیلی و شغلی و فردی خود برنامه ریزی نمایید. برنامۀ توسعۀ شخصی بیان می کند چه می خواهید یاد بگیرید و به چه موفقیتی دست می یابید. برنامۀ توسعۀ شخصي به معني پذيرفتن سهم مهم و مؤثر فرد در يادگيري و پرورش قابليت هايش از طريق فرايندي شامل ارزيابي، عكس العمل و اجرای اقدامات اصلاحي است. حال متناسب با ویژگی ها، توانایی ها، استعدادها، مهارت های خود و با در نظرگرفتن فرصت شغلی، مسیر شغلی خود را باید طراحی کنید.

وضعیت فعلی خود را ارزیابی کنید:

تیپ شخصیتی شما کدام است؟

چه نقاط قوّتی دارید؟

چه نقاط ضعفی را می توانید بهبود دهید؟

چه فرصت هایی پیش رو دارید؟

بر چه تهدیدهایی می توانید غلبه کنید؟

اکنون با توجه به پاسخ موارد بالا، جدول  زیر را تکمیل کنید.

با توجه به نقاط قوت و بهبود نقاط ضعف خود، چه فرصت هایی در پیش رو دارید و بر چه تهدیداتی می توانید غلبه کنید.

 

همۀ شما در زندگی خود با مسائل و مشکلات متعددی مواجه هستید و لازم است با تصمیم گیری های خود نسبت به حل آنها اقدام کنید. اما در زندگی بعضی از تصمیمات اهمیت بیشتری دارند و به نوعی سرنوشت سازند. به طوری که می توانند آیندۀ شما را رقم زنند. یکی از این تصمیمات مهم و سرنوشت ساز، انتخاب درست شغل آینده است. حال این سؤال مطرح است که چگونه مسیر شغلی خود را درست انتخاب کنید؟  براساس چه معیاری باید رشتۀ تحصیلی و به دنبال آن شغل
موردنظر خود را انتخاب کنید؟ باید چه ویژگی هایی را در نظر بگیرید؟ مطابق شکل زیر شما می توانید بر مبنای نگرش ها، ارزش ها و نیازها، مهارت ها و استعدادها و علایق، همچنین امکانات و محدودیت های منطقۀ زندگی خود مسیر شغلی آیندۀ خود را ترسیم کنید. ساختار طراحی مسیر شغلی در شکل زیر نشان داده شده است.

طراحی مسیر شغلی دادرای پارمترهای مختلفی می باشد که می توان بیشتر به آن پرداخته شده است.

 

  • طراحی مسیر شغلی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

0.00 average based on 0 ratings

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

ویژگی های دوره

  • مدت زمان : 10 هفته
  • حداکثر دانش آموزان: 1000
  • ثبت نام: 100
  • شرکت مجدد در دوره : 100
  • ارزیابی: خود
قیمت:
2,500,000 ﷼

امتیاز

متوسط امتیاز: 0.00

ستاره
0%
ستاره
0%
ستاره
0%
ستاره
0%
ستاره
0%

نوشتن دیدگاه

16 − دوازده =